LinkedIn Bureau

Vi rammer din målgruppes beslutningstagere med effektiv LinkedIn Markedsføring

Lion Ads Logo website

Hvis du at 80% af alle BEB leads fra sociale kanler kommer fra Linkedin?

Vi er et linkedin bureau med speciale i B2B markedsføring. Vækst din forretning med de rette leads

LinkedIn annoncering adskiller sig fra alt andet annoncering i evnen til at nå et B2B publikum.

Når folk bruger LinkedIn, gør de det i et professionelt perspektiv og mindset. Til sammenligning – når folk bruger Facebook, er det primært i et privat og afslappet mindset.

80% af alle B2B leads fra sociale kanaler kommer således fra LinkedIn. Lead konverteringsraten er 3.55 gange højere end på Facebook. Skal du nå din målgruppes beslutningstagere, skal du altså gøre det på LinkedIn.

Linkedin Annoncering Kan Være Dyrt

LinkedIn Annoncering kan være et meget dyrt foretagene. Det skyldes at du kommer i kontakt med en attraktivt og efterspurgt B2B målgruppe og har mulighed for, at vækste din forretning med vigtige B2B leads.
Derfor kan du spilde rigtig mange penge på LinkedIn annoncering uden at have en klar strategi. Clickpriserne er skyhøje, hvis man sammenligner med eksempelvis facebook eller google. M

Omvendt kan LinkedIn annoncering med en veltilrettelagt kampagne strategi og målretning, være det medie, der giver din virksomhed en ny fuld pipeline af leads og muligheder. Det forudsætter en stor indsigt i din målgruppes beslutningstagere og tilrettelæggelse af de rette valg af kreativer, annoncer og annoncemålretninger på Linkedin. 

Hvordan skaffer vi leads til din virksomhed på LinkedIn?

Er din målgruppe B2B? Vi kan afgrænse annoncer efter virksomhedsstørrelse, type og branche. Eller vi kan afgrænse annoncerne til specifikke stillingsbetegnelser i virksomhederne. Mest effektivt er det, at lave en kombineret målretning. Dvs. vi målretter annoncer mod specfikke stillingsbetegnelser og i specifikke brancher.

Foranalyse

Foranalysen er den vigtigste fase, til at sikre en effektiv eksekvering, med positiv ROI og god Lead kvalitet til følge.
Her kigger vi nøje på følgende:
• Vi kortlægger din målgruppe. Efter sparring med dig, får vi indsigt i jeres målgruppe og hvem, der er beslutningstagere. Vi afdækker vigtige spørgsmål her med jer og igennem egen foranalyse:
• Hvilke ”pains” sidder jeres målgruppe med, som jeres produkt/service løser?
• Hvilken type annonceindhold responderer jeres målgruppe bedst til (Whitepapers, beskeder, video eller banner annoncer)?
• Analyse af konkurrenter: Hvad gør jeres konkurrenter? Succesfuldt / ikke succesfuldt.

Opsætning af LinkedIn målgrupper

Efter foranalysen finder vi aktivt den målgruppe, vi skal nå ud til på LinkedIn annoncer.
Det kan være specifkke jobtitler (eks. CFO’s), eller det kan være specifikke jobtitler i specifikke brancher (F.eks. CTO’s i IT branchen). Der er mange muligheder for kombinationer af målretninger, der øger leadkvaliteten fra målgruppen.

Vi har gode erfaringer med at en stor segmentering i målgrupperne og test af flere forskellige målgrupper, positivt påvirker både leadkvaliteten og CPA (Customer Aquisition Price). Herved får vi større indsigt i hvilke målgrupper, der driver resultater.

Opsætning af annoncer til målgruppen

Video, beskeder, bannerannoncer eller whitepapers? Hvad skal der vælges?
Det kommer helt an på din målgruppe og din service/produkt du er ”i markedet” med.
Herudover kommer det også an på, hvad i søger fra jeres B2B annoncering.
Skal vi indhente en stor volumen af leads kan video og whitepapers være rigtig gode.
Skal vi øge brand kendskabet til en stor målgruppe, kan banner annoncer være fordelagtige.
Skal der skabes gode, men dyre leads, kan besked annoncering være vejen.

Har I selv inhouse ressourcer til annonceringen, får i vores viden og input til kampagnerne. Har I ikke disse inhouse ressourcer, kan vi varetage denne del.

Kampagne igangsættelse og løbende optimering

Med målgrupper og annoncer klar, opsætter vi og igangsætter LinkedIn kampagnerne. Herefter følger løbende forbedringer, hvor vi optimerer følgende på baggrund af de data, der kommer ind:
• Målgrupper
• Annoncer
• Bud & Budstrategier
• Annoncetyper
Her skaleres de bedste resultater og en løbende process mod en lavere CPA og bedre leadkvalitet igangsættes.

Rapportering

Du har altid adgang til en live rapport over resultaterne. Vi arbejder bedst med en løbende dialog og gennemsigtighed af det vi laver.
– det skaber altid de bedste resultater for vores kunder og for os.

Markdsføring på Linkedin - Hvordan kan vi målrette det?

Virksomhed:

Vi kan målrette annoncering efter virksomhedsstørrelse, virksomhedsbranche og virksomhedsnavn.

Job erfaring:

Vi kan specificere hvilke jobtitler og job erfaring målgruppen skal have for, at blive vist vores annoncering.

Uddannelse:

Målretning af hvilken uddannelsesbaggrund og hvilken uddannelses institution, målgruppen har uddannet sig fra.

Demografi:  Alder og køns afgrænsning

Interesser: Hvilke interesser skal folk have på LinkedIn før de får vist jeres annoncering?

Siden 2019 har det været muligt, at bruge interesser aktivt i LinkedIn annonceringsøjemed.

Skal der skabes leads til et økonomisystem, kan vi f.eks målrette efter personer med interesser i Dynamics 365 Business Central, e-conomic etc.

Matched Audiences:

Matched audiences er den målgruppe, hvor der kan skabes de bedste leads.

Målgruppen kan splittes i 2 forskellige målgrupper:

• Remarketing af dine tidligere besøgende på hjemmesiden

• Upload af kontakt data på potentielle kunder (CRM oplysninger)

Kombination af målgrupper:

Vi henter altid bedste leads, når vi kombinerer de ovenstående målgrupper. Bruger du selv LinkedIn annoncering, skal du derfor kigge efter, hvilke målgrupper du kan kombinere uden, at målgruppen bliver for begrænset.

LinkedIn Fun Facts
LinkedIn Fun Facts

Der er 2.039.749 registrerede LinkedIn brugere i DK.

Danskere ligger i top 7 i brugen af LinkedIn i Europa.

67% af alle i job bruger LinkedIn.

57% – 43% er fordelingen af mænd og kvinder.

45% af alle LinkedIn artikler er læst af beslutningstagere. De er mere engagerede i LinkedIn end de resterende målgrupper.

80% af alle B2B leads fra sociale medier kommer fra LinkedIn.

Et Linkedin Bureau Med Konkurrencedygtige Priser

Lille

5.000 +3.000 per måned
  • Opsætning af målgruppe og kampagner
  • Løbende optimering af kampagner og performance
  • Tracking og målsporing af kampagner
  • Adgang til live rapporter
  • FRI rådgivning
  • Opsætning af landingssider
  • Ubegrænset antal kampagner
  • Udarbejdelse grafik og video materiale

Mellem

7.500 +5.000 per måned
  • Opsætning af målgruppe og kampagner
  • Løbende optimering af kampagner og performance
  • Tracking og målsporing af kampagner
  • Adgang til live rapporter
  • FRI rådgivning
  • Opsætning af 1 landingsside
  • Ubegrænset antal kampagner
  • Udarbejdelse grafik og video materiale
Populær

Enterprise

25.000 +9.000 per måned
  • Opsætning af målgruppe og kampagner
  • Løbende optimering af kampagner og performance
  • Tracking og målsporing af kampagner
  • Adgang til live rapporter
  • FRI rådgivning
  • Opsætning af landingssider
  • Ubegrænset antal kampagner
  • Udarbejdelse grafik og video materiale

Alle priser er ekskl. moms